Bedre flyt frigjør tid
Våre kunder bryr seg om sine brukere, de som faller utenfor og de som trenger hjelp til å komme seg i arbeid. I en hektisk hverdag med økende offentlige krav til sikkerhet og administrasjon, er det nødvendig med digitale løsninger som bidrar til bedre flyt i tjenestene. Med Ad Opus frigjøres kapasitet fra administrasjon, slik at man får mer tid til deltakerne. Du kan være trygg på at sikkerhet er ivaretatt, og at du får en løsning som også kan håndtere sensitiv informasjon – som er essensielt i arbeidsmarkedsbransjen.
- Skybasert og skalerbart
- Stort utvalg funksjoner og integrasjoner
- Utvikles i nært samarbeid med kundene
- Sikkert og i henhold til offentlige krav
funksjoner
Sømløst tilpasset din bedrift
Ad Opus er skalerbart og fleksibelt, noe som betyr at våre kunder kan sette opp de funksjonene og tjenestene de faktisk bruker. Ad Opus kan altså fungere som et enkelt registreringssystem for dokumentasjon og rapportering, men også som et komplett fagsystem for store og komplekse virksomheter.
Journal
Alle helse- og sosialopplysninger samlet i en strukturert journal bygget på nasjonale standarder.
Administrasjon
Dekker registreringsbehov for alle tiltakstyper, og særkrav utarbeidet av NAV. Kvalitetsstyring for å sikre dokumentasjon til NAV.
Samhandling
SMS kommunikasjon mellom behandler og deltaker, samt en utvidet samhandlingsmodul gjennom Ad Voca (se tilleggstjenester).
CRM
Fullt integrert CRM modul med integrasjon mot Brønnøysundregisteret. Mulighet for å eksportere data, loggføring, matching mot aktuelle arbeidsområder.
Aktivitetsplan
Kalender som gir en visuell oversikt over virksomhetens aktiviteter. Effektiv ressursstyring, statistikk og dokumentasjon av driften. Kan integreres med Office365.
Rapportering
Løsninger for gjenbruk av data som effektiviserer og gjør det svært enkelt å produsere statistikk og dokumenter (ventelister, resultatrapporter, statusrapporter, sluttrapporter m.m).
Kunder forteller
Våre tjenester
Ofte stilte spørsmål
Vår prismodell er tilpasset ulike typer virksomheter, avhengig av segment og størrelse. Vi tilbyr modeller både basert på antall behandlere som skal ha tilgang til løsningen og antall samtidige brukere som skal ha tilgang til løsningen. Du er velkommen til å kontakte oss for mer prisinformasjon.
Ad Opus er skalerbart og passer derfor godt til både små og store arbeidsmarkedsbedrifter, eller andre aktører som leverer anbud til NAV.
Som kunde av Ad Opus kan du være helt trygg på at all data håndteres i henhold til Normen for informasjons-sikkerhet og GDPR. All data blir lagret i en datahall i Norge.
Oppdateringer og vedlikehold som jevnlig utføres er inkludert i lisensavgiften. Som bruker og kunde blir du også informert om endringer og nye funksjoner, i god tid før hver utgivelse.
Prosessen
Mer enn bare implementering
- Behovsanalyse, demo og avtale
- Opplæring og leveranse
- Tett oppfølging ved implementering
- Support
Ida Amundsen
Fagkonsulent, Oslo
Ta gjerne kontakt for en uforpliktende prat!
Med Ad Opus får virksomheten din et fremtidsrettet system som sikrer bedre flyt for deres tjenester. Vi har faglige dyktige rådgivere som bistår med å etablere effektive løsninger tilpasset din virksomhet og deres behov.
Christer Sandal
Fagkonsulent, Bergen