Journalsystemet Ad opus

Førstevalget for oppfølging av deltakere i tiltaksløp

Ad Opus er et innovativt journalsystem for oppfølging av deltakere i tiltaksløp. Tjenester og funksjoner er utarbeidet i tett samarbeid med kundene våre, og skreddersydd i henhold til markedet sine behov.
partnerskap-adopus

Bedre flyt frigjør tid

Våre kunder bryr seg om sine brukere, de som faller utenfor og de som trenger hjelp til å komme seg i arbeid. I en hektisk hverdag med økende offentlige krav til sikkerhet og administrasjon, er det nødvendig med digitale løsninger som bidrar til bedre flyt i tjenestene. Med Ad Opus frigjøres kapasitet fra administrasjon, slik at man får mer tid til deltakerne. Du kan være trygg på at sikkerhet er ivaretatt, og at du får en løsning som også kan håndtere sensitiv informasjon – som er essensielt i arbeidsmarkedsbransjen.

funksjoner

Sømløst tilpasset din bedrift

Ad Opus er skalerbart og fleksibelt, noe som betyr at våre kunder kan sette opp de funksjonene og tjenestene de faktisk bruker. Ad Opus kan altså fungere som et enkelt registreringssystem for dokumentasjon og rapportering, men også som et komplett fagsystem for store og komplekse virksomheter. 

Journal

Alle helse- og sosialopplysninger samlet i en strukturert journal bygget på nasjonale standarder.

elektronisk journal

Administrasjon

Dekker registreringsbehov for alle tiltakstyper, og særkrav utarbeidet av NAV. Kvalitetsstyring for å sikre dokumentasjon til NAV.

Samhandling

SMS kommunikasjon mellom behandler og deltaker, samt en utvidet samhandlingsmodul gjennom Ad Voca (se tilleggstjenester).

CRM

Fullt integrert CRM modul med integrasjon mot Brønnøysundregisteret. Mulighet for å eksportere data, loggføring, matching mot aktuelle arbeidsområder. 

Aktivitetsplan

Kalender som gir en visuell oversikt over virksomhetens aktiviteter. Effektiv ressursstyring, statistikk og dokumentasjon av driften. Kan integreres med Office365.

Rapportering

Løsninger for gjenbruk av data som effektiviserer og gjør det svært enkelt å produsere statistikk og dokumenter (ventelister, resultatrapporter, statusrapporter, sluttrapporter m.m).

Kunder forteller

Våre tjenester

Ofte stilte spørsmål

Hvordan fungerer prissettingen?

Vår prismodell er tilpasset ulike typer virksomheter, avhengig av segment og størrelse. Vi tilbyr modeller både basert på antall behandlere som skal ha tilgang til løsningen og antall samtidige brukere som skal ha tilgang til løsningen. Du er velkommen til å kontakte oss for mer prisinformasjon.

Hvem passer Ad Opus for?

Ad Opus er skalerbart og passer derfor godt til både små og store arbeidsmarkedsbedrifter, eller andre aktører som leverer anbud til NAV.

Er dette en sikker løsning for sensitive opplysninger?

Som kunde av Ad Opus kan du være helt trygg på at all data håndteres i henhold til Normen for informasjons-sikkerhet og GDPR. All data blir lagret i en datahall i Norge. 

Hvor mye koster systemoppdateringer?

Oppdateringer og vedlikehold som jevnlig utføres er inkludert i lisensavgiften. Som bruker og kunde blir du også informert om endringer og nye funksjoner, i god tid før hver utgivelse.

Prosessen

Mer enn bare implementering

For oss handler kundeforhold om mer enn leveranse av tjenester og systemer. Det handler like mye om å følge opp kundene og være en nær partner – fra oppstart, leveranse og til support. Vi har fagpersoner med lang erfaring fra bransjen, slik at vi kan bidra med både faglig og teknisk rådgiving.
prosess-for-implementering
support_adcuris

Ida Amundsen
Fagkonsulent, Oslo

Ta gjerne kontakt for en uforpliktende prat!

Med Ad Opus får virksomheten din et fremtidsrettet system som sikrer bedre flyt for deres tjenester. Vi har faglige dyktige rådgivere som bistår med å etablere effektive løsninger tilpasset din virksomhet og deres behov.  

support_adopus

Christer Sandal
Fagkonsulent, Bergen