Ad VOCA
Få full kontroll over egen informasjon
Med Ad Voca har du alltid tilgang til din egen informasjon om du er i et tiltaksløp eller i et behandlingsløp. Her kan du selv søke, loggføre, rapportere, signere og godkjenne. Du som deltaker eller bruker kan enkelt nå din behandler, få hjelp og den oppfølgingen du trenger før, under og etter behandling.
Dokumentdeling
Du kan dele dokumenter, video og bilder med behandler.
Chat
En trygg plattform for chat, meldingsutveksling og videomøter.
Kartlegging
Skjematisk kartlegging som fremmer medvirkning og samhandling, samt validering av informasjon for å redusere risiko for feilinformasjon.
Aktivitetskalender
Synkronisert aktivitetskalender med din behandler.
Loggføring
Deltakere eller brukere kan selv loggføre f.eks fravær o.l.
Dokumentsignering
Digital signering direkte i Ad Voca med BankID.
samhandling med Ad Voca
Ofte stilte spørsmål
En behandler eller virksomhet har invitert deg i forbindelse med kartlegging og veiledning i helse eller arbeid og inkludering.
Ad Voca er en tjeneste for samhandling mellom behandlere, fagpersoner, deltagere og pasienter.
Med Ad Voca kommer du som deltaker eller pasient tettere på din behandler gjennom dialog og oppfølging før, under og etter behandling.
SIkkerhet har høyeste prioritet. Alle opplysninger i Ad Voca oppfølger gjeldende myndighetskrav som Normen for informasjons-sikkerhet og GDPR. Ad Voca benytter sikkerhet på Nivå 4 (Høyeste) med BankID.
Ta kontakt med din bank.
Ad Voca utvikles og driftes av Carasent. Les mer om Carasent