Ad VOCA

Få full kontroll over egen informasjon

Med Ad Voca har du alltid tilgang til din egen informasjon om du er i et tiltaksløp eller i et behandlingsløp. Her kan du selv søke, loggføre, rapportere, signere og godkjenne. Du som deltaker eller bruker kan enkelt nå din behandler, få hjelp og den oppfølgingen du trenger før, under og etter behandling.

Dokumentdeling

Du kan dele dokumenter, video og bilder med behandler.

Chat

En trygg plattform for chat, meldingsutveksling og videomøter.

Kartlegging

Skjematisk kartlegging som fremmer medvirkning og samhandling, samt validering av informasjon for å redusere risiko for feilinformasjon. 

Aktivitetskalender

Synkronisert aktivitetskalender med din behandler. 

Loggføring

Deltakere eller brukere kan selv loggføre f.eks fravær o.l. 

Dokumentsignering

Digital signering direkte i Ad Voca med BankID. 

samhandling med Ad Voca

Ofte stilte spørsmål

Hvorfor har jeg fått invitasjon til Ad Voca?

En behandler eller virksomhet har invitert deg i forbindelse med kartlegging og veiledning i helse eller arbeid og inkludering.

Hva er Ad Voca

Ad Voca er en tjeneste for samhandling mellom behandlere, fagpersoner, deltagere og pasienter.

Med Ad Voca kommer du som deltaker eller pasient tettere på din behandler gjennom dialog og oppfølging før, under og etter behandling.

Er dette en sikker løsning for sensitive opplysninger?

SIkkerhet har høyeste prioritet. Alle opplysninger i Ad Voca oppfølger gjeldende myndighetskrav som Normen for informasjons-sikkerhet og GDPR. Ad Voca benytter sikkerhet på Nivå 4 (Høyeste) med BankID.

Jeg har problemer med min BankID

Ta kontakt med din bank.

Hvem står bak Ad Voca?

Ad Voca utvikles og driftes av Carasent. Les mer om Carasent