Hva er webdoc?
Webdoc er en Software as a Service (SaaS)-plattform bygget rundt et skybasert journalsystem. I praksis betyr det at systemet er nettbasert, enkelt å logge på – uavhengig av plassering, og alltid mulig å skalere opp eller ned avhengig av behov for funksjoner og integrasjoner. Systemet kjører også alltid på siste versjon og med den nyeste teknologien. Et enklere og smartere journalsystem for helsepersonell.
- Webbasert og skalerbart
- Stort utvalg funksjoner og integrasjoner
- Sikkert og i henhold til offentlige krav
funksjoner
Sømløst tilpasset din bedrift
Journal
Alle helse- og sosialopplysninger samlet i en strukturert journal bygget på nasjonale standarder.
Administrasjon
Dekker administrasjon og registreringsbehov.
Samhandling
Elektronisk meldingsutveksling muliggjør sikker oversending av pasientinformasjon mellom ulike tjenestenivåer.
Varekjøp
Systemet håndterer registrering og rapportering av egenandeler. Utskrift av kvittering og fakturagrunnlag.
Kan integreres mot enkelte regnskapssystemer.
Aktivitetsplanlegging
Kalender som gir en visuell oversikt over virksomhetens aktiviteter. Effektiv ressursstyring, statistikk og dokumentasjon av driften.
Rapportering
Løsninger som gjør det svært enkelt å produsere og få god oversikt over nøyaktig statistikk og data.
Våre tjenester
Ofte stilte spørsmål
Hvordan fungerer prissettingen?
Vår prismodell er tilpasset ulike type virksomheter, avhengig av segment og størrelse. Vi tilbyr en modell basert på antall behandlere som skal ha tilgang til løsningen. Du er velkommen til å kontakte oss for mer prisinformasjon.
Hvem passer Webdoc for?
Webdoc er skalerbart og passer derfor godt til både store og små private helseforetak.
Er dette en sikker løsning for sensitive opplysninger?
Som kunde av Webdoc kan du være helt trygg på at all data håndteres i henhold til Norm for informasjonssikkerhet og personvern i helse- og omsorgssektoren. All data blir lagret i vårt datasenter i Sverige.
Carasent Norge er godkjent tredjepartsleverandør på Norsk Helsenett.
Hvor mye koster systemoppdateringer og support?
Ingenting. Oppdateringer og vedlikehold som jevnlig utføres er inkludert i lisensavgiften. Som bruker og kunde blir du også informert om endringer og nye funksjoner, i god tid før hver utgivelse.
Prosessen
Mer enn bare implementering
For oss handler kundeforhold om mer enn leveranse av tjenester og systemer. Det handler like mye om å følge opp kundene og være en nær partner – fra oppstart, leveranse og til support. Vi har fagpersoner med lang erfaring fra bransjen, slik at vi kan bidra med både faglig og teknisk rådgiving.
- Behovsanalyse, demo og avtale
- Opplæring og leveranse
- Tett oppfølging ved implementering
- Support
- Videreutvikling av tjenesten sammen med kunden
Ida Amundsen
Fagkonsulent, Oslo
Bli en av 90+ virksomheter som øker kvalitet på sine tjenester
Vi har faglige dyktige rådgivere som bistår med å etablere effektive løsninger tilpasset din virksomhet og deres behov. Ta gjerne kontakt for en uforpliktende prat.
Christer Sandal
Fagkonsulent, Bergen